Pass by Noise


pass_by_noise_dta_muhendislik

Pass-by Noise

Yeni düzenlemeler, sadece araçların maksimum sağlaması gereken pass-by-noise limitlerini düşürmekle kalmayıp, lastik gibi alt sistemlerin de bütün pass-by-noise testi içerisindeki önemini değiştirmektedir. Pass-by-noise testlerinde sağlanması gereken bir çok seviyenin kontrolü için, pass-by-noise mühendislik metotlarına her zamankinden daha çok ihtiyaç duyulmaktadır.

11-12 Haziran 2014 tarihlerinde düzenlenecek olan Türkiye LMS Teknoloji Konferansı‘na katılarak aşağıda yer alan sorularınıza cevap alabilirsiniz;

  • ISO 362 pass-by-noise homologasyon test standardının eski ve yeni versiyonları arasındaki farklar nelerdir?
  • Yeni standartların etkileri ve araç geliştirme süreci için getirdiği düzenlemeler neler olacak?
  • Ek gürültü emisyonu koşullarının (ASEP – Additional Sound Emission Provisions) etkileri neler olacak?
  • Yeni sürecin otomotiv üreticilerine etkileri neler olacak?
  • Gelecekte hangi düzenlemelerin yapılması bekleniyor?
  • Günümüzde araç pass-by-noise limitlerinin kontrolüne yardım etmek için hangi pass-by-noise mühendislik teknikleri mevcut?
  • Pass-by-noise testi sonucunda ölçülmesi beklenen seviyelerin tahmini için simülasyon tekniklerini nasıl kullanabilirim?