Pass-by Noise
Yeni düzenlemeler, sadece araçların maksimum sağlaması gereken pass-by-noise limitlerini düşürmekle kalmayıp, lastik gibi alt sistemlerin de bütün pass-by-noise testi içerisindeki önemini değiştirmektedir. Pass-by-noise testlerinde sağlanması gereken bir çok seviyenin kontrolü için, pass-by-noise mühendislik metotlarına her zamankinden daha çok ihtiyaç duyulmaktadır.
11-12 Haziran 2014 tarihlerinde düzenlenecek olan Türkiye LMS Teknoloji Konferansı‘na katılarak aşağıda yer alan sorularınıza cevap alabilirsiniz;
- ISO 362 pass-by-noise homologasyon test standardının eski ve yeni versiyonları arasındaki farklar nelerdir?
- Yeni standartların etkileri ve araç geliştirme süreci için getirdiği düzenlemeler neler olacak?
- Ek gürültü emisyonu koşullarının (ASEP – Additional Sound Emission Provisions) etkileri neler olacak?
- Yeni sürecin otomotiv üreticilerine etkileri neler olacak?
- Gelecekte hangi düzenlemelerin yapılması bekleniyor?
- Günümüzde araç pass-by-noise limitlerinin kontrolüne yardım etmek için hangi pass-by-noise mühendislik teknikleri mevcut?
- Pass-by-noise testi sonucunda ölçülmesi beklenen seviyelerin tahmini için simülasyon tekniklerini nasıl kullanabilirim?